Hulpbronne in “Ontknoping”

Die moderne Christelikheid het wêreldwyd die taal van die Bybel en ook die Gereformeerde belydenisskrifte oorgeneem om hul afgodsdiens mee te beskryf. Hulle het die taal behou, maar die bedoeling van die begrippe verander.

Op hierdie wyse bemark en bedryf hulle dit wat die Bybel en belydenisse afgodsdiens en goddeloosheid noem, asof dit die geloof en liefde van God se Woord is.

Hierdie woordverduistering is so diep in die kerk en teologiese taal al opgeneem dat die onderskeid tussen afgodsdiens, en geloof en liefde, vir die meeste gelowiges binne hul kerke verduister is. In preke, Christelike boeke, Bybelstudies, wetenskaplike navorsing en akademiese lesings word hierdie verduistering van taal met ander bedoeling as God se Woord elke dag voortgesit.

Gelowiges hoor hul eie geloofsinhoude nog net as die taal van die Bybel en geloofsbelydenisse maar verstaan dit wat hulle lees en hoor volgens die bedoeling van afgodsdiens van die moderne Christelikheid.

Met hierdie afdeling wil ons die ontknoping verkeerde bedoeling van woorde ontknoop van die woorde en dit weer aan die Bybelse bedoeling verbind. Dit is kort bondige uiteensettings net om die verkeerde en regte bedoeling van woord teenoor mekaar te stel.

Rea Uys probeer Petrus Kriel uit sy geloof in Jesus Christus as Here en God na Jesus as afgod bekeer Deel 1

Hierdie gesprek tussen Rea Uys en Petrus Kriel is ‘n ontknoping van die werklike bedoeling van die moderne Christelikheid. Dit is om gelowiges uit hulle geloof in Jesus as Here en God en hul geloofsgehoorsaamheid aan die Here te bekeer na die verering van Jesus as ‘n afgod. Sy probeer om Petrus Kriel sy geloof in en liefde vir Christus te laat verruil om met God te identifiseer. Sy het vir elke deel van die Woord van God nuwe geestelike betekenisse wat die inhoud van geloof in die Here en liefde van die Here vervang. In hierdie gesprek word die dubbele betekenisse van woorde, die van godsdiens en afgodsdiens, die hele tyd ontsluit totdat die twee sake teenoor mekaar duidelik uitstaan: geloof in en liefde vir die Here Jesus teenoor identifikasie met God in die Naam van Jesus, wat nou nog net ‘n afgod is. Dit wys hoe hierdie afgodsdiens gelowiges in hulle geloof en liefde afkraak en as betekenisloos voorhou om te verruil vir die moderne Christelikheid se bygeloof in Jesus as afgod. Hierdie bekering van Rea Uys is die wyse waarop NG leraars en geestelikes elke dag besig is om lidmate uit hulle geloof en liefde te bekeer na Jesus as afgod – die afgod met wie mense hulle self as deel van sy goddelikheid identifiseer. Hierdie bekering uit die geloof en liefde na hierdie afgodsdiens om met God te identifiseer is die bekering van die sogenaamde bekeringsdoop wat die NG Kerk probeer regverdig binne sy eie geloof omdat leraars en geestelikes lidmate uit hulle geloof bekeer. Hierdie gesprek het in 1984 plaasgevind om 2 uur die middag in die Venda Weermag Hoofkwartier in Sibasa as Rea Uys se poging om die herdoopondersoek van die kerkraad wat Petrus Kriel gelei het te kelder. Sy was voor en na die tyd oortuig dat hy ongered is en nie die Here ken nie. Na hierdie gesprek het sy lede van die dagbestuur van die kerkraad vertel dat sy Petrus Kriel elke keer amper bekeer het maar dat hy elke keer weer in my onbekeerdheid terug gesak het. Die NG Kerkkraad het ‘n maand later hierdie bekering as ‘n valse bekering verwerp, hulle tot die geloof in Christus verbind en daarmee die mag van die herdoopbeweging in die gemeente Levubu tot vandag toe nog gestuit. Sy was nie bewus dat Petrus Kriel net soos sy in hierdie bekeringsbedryf van die NG Kerk van 1972 tot 1975 besig was nie, maar in 1979 tot 1982 uit hierdie identifikasie met God tot geloof in Christus as Here en God gekom het nie.

Lees of Aflaai

Rea Uys probeer Petrus Kriel uit sy geloof in Jesus Christus as Here en God na Jesus as afgod bekeer Deel 2

Hierdie gesprek tussen Rea Uys en Petrus Kriel is ‘n ontknoping van die werklike bedoeling van die moderne Christelikheid. Dit is om gelowiges uit hulle geloof in Jesus as Here en God en hul geloofsgehoorsaamheid aan die Here te bekeer na die verering van Jesus as ‘n afgod. Sy probeer om Petrus Kriel sy geloof in en liefde vir Christus te laat verruil om met God te identifiseer. Sy het vir elke deel van die Woord van God nuwe geestelike betekenisse wat die inhoud van geloof in die Here en liefde van die Here vervang. In hierdie gesprek word die dubbele betekenisse van woorde, die van godsdiens en afgodsdiens, die hele tyd ontsluit totdat die twee sake teenoor mekaar duidelik uitstaan: geloof in en liefde vir die Here Jesus teenoor identifikasie met God in die Naam van Jesus, wat nou nog net ‘n afgod is. Dit wys hoe hierdie afgodsdiens gelowiges in hulle geloof en liefde afkraak en as betekenisloos voorhou om te verruil vir die moderne Christelikheid se bygeloof in Jesus as afgod. Hierdie bekering van Rea Uys is die wyse waarop NG leraars en geestelikes elke dag besig is om lidmate uit hulle geloof en liefde te bekeer na Jesus as afgod – die afgod met wie mense hulle self as deel van sy goddelikheid identifiseer. Hierdie bekering uit die geloof en liefde na hierdie afgodsdiens om met God te identifiseer is die bekering van die sogenaamde bekeringsdoop wat die NG Kerk probeer regverdig binne sy eie geloof omdat leraars en geestelikes lidmate uit hulle geloof bekeer. Hierdie gesprek het in 1984 plaasgevind om 2 uur die middag in die Venda Weermag Hoofkwartier in Sibasa as Rea Uys se poging om die herdoopondersoek van die kerkraad wat Petrus Kriel gelei het te kelder. Sy was voor en na die tyd oortuig dat hy ongered is en nie die Here ken nie. Na hierdie gesprek het sy lede van die dagbestuur van die kerkraad vertel dat sy Petrus Kriel elke keer amper bekeer het maar dat hy elke keer weer in my onbekeerdheid terug gesak het. Die NG Kerkkraad het ‘n maand later hierdie bekering as ‘n valse bekering verwerp, hulle tot die geloof in Christus verbind en daarmee die mag van die herdoopbeweging in die gemeente Levubu tot vandag toe nog gestuit. Sy was nie bewus dat Petrus Kriel net soos sy in hierdie bekeringsbedryf van die NG Kerk van 1972 tot 1975 besig was nie, maar in 1979 tot 1982 uit hierdie identifikasie met God tot geloof in Christus as Here en God gekom het nie.

Lees of Aflaai

Satanisme is die skepping van geestelikhede wat verkondig die mens word deur bekering volgens die wet gered

In hierdie artikel word gewys wat die werklike mag van die werklike Bose is. Dit is die wet van God, die Tien Gebooie. Dit wys dat Jesus Christus ons volledig van hierdie mag verlos het. Dit wys ook hoe geestelikhede wat die wet van God en bekering as weg van saligheid voorhou, die werklike mag van die Bose vandag is. Dit wys dat die sogenaamde Satanisme net ‘n skepping van die moderne Christelikheid is om die werklike mag van die Bose te verskans. Dit is die bekering volgens die wet wat hulle as redding verkondig.

Lees of Aflaai

1990 Die Twaalf Artikels is die evangelie

Hierdie dokument ontknoop die verwarring oor wat die evangelie is. Die evangelie is nie slagspreuke oor Jesus wat jou onderwerp aan die wet nie. Slagspreuke oor Jesus is feitlik die enigste wyse waarop die evangelie vandag nog in kerke gehoor word. Die inhoud van die evangelie is ‘n baie spesifieke saak in die Woord van God. Daarom moet hierdie verwarring tussen evangelie as slagspreuk en evangelie as die inhoud van ons verlossing ontknoop word. Die geskiedenis van hoe hierdie ontknoping binne die NG Gemeente Levubu plaasgevind het, word ook weergegee.

Lees of Aflaai